یک قدم تا تو ...

عبور می کنم از همیشان با یک لبخند

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

دل سپردن کار من نیست

کار من فقط دوست داشتن ِ توست

دوست داشتن ِ تمام رهگذران

تمام عابران در حال عبور


عبور می کنم از همیشان با یک لبخند

تا شاید نقش ببندم در خیالشان هر چند

نقش لبخندم از نگاهشان می گذرد

و صورتشان همچون خورشید می درخشد


کاش باشد بر روی صورتمان همیشه لبخند

تا کم شود این غصه هایمان هرچند

من تو را دوست دارم تو چه تور ؟!

بیا بخنیدم  هر روز ما رو موتور


روحمان روشن میشود با یک لبخند

لبخند زدن این روزها شده کاری سخت

تو بکش عضلات ِ صورتت را رو به بالا

تا کمی نرم بشود صورتت همین حالا

  • گوهر شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی