یک قدم تا تو ...

بذار من تو رو باور کنم

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

تو اون شب های پر از ستاره

من بودم برات یه تکیه گاه دوباره

یک تکیه گاه از جنس آرامشم

که هر شب من به تو می رسم


به تو که پر از حس ناب آرامشی

که هر شب تو برای من پر می کشی‌

پر از حس های ناب ِ دوست داشتنی

برای لحظه های ِ ناب ِ عاشقی


بذار من تو رو باور کنم

برای یک لحظه از خیالم رد کنم

رد کنم تو رو از خیالم یه روز

تا مال هم بشیم این چند روز


نذار این حس های ِ نابت گم بشند

که این چند روز تو رو بگند می کشند

این حس ها رو نگهدار تو دلت

بذار باش ِ مال ِ خودتُ و خودت

  • گوهر شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی