یک قدم تا تو ...

جمعه ها در پی تو می گذرند

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ب.ظ

جمعه ها در پی تو می گذرند

خبر آمدنت گم می شود در پی این  بی خبری

ما بی خبر و خوابیم این روزها

روزها را شب می کنیم بی تو هر روز ما


سال ها ، روزها ، ساعت ها و ثانیه ها

درپی تو می گذرند

و تو امّا غایب ِ بزرگ ِ این محفل شده ای

و ما حاضران ِ غایب تر از تو


ما هر روز سر خوش از آمدنت

در پی تو روز و شب می گردیم

بی گمان که به این فکر کنیم  تو منتظرمان هستی

در کجا  در انتهای جاده ی انتظار


من برات نبودم یک یار خوب

تو من را را ببر یکجای خوب

یک جایی که من تو را باور کنم

برای یک لحظه از خیالم رد کنم


تو غایب نیستی هستی پیشم

که من با تو هر روز نفس می کشم

غم غروب جمعه ها  رو من باور دارم

که تو نیستی که من همیشه غم دارم

  • گوهر شاد

نظرات  (۲)

  • فاطیما کیان
  • هستیا این شعر از خودته ؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم آره از خودم ِ
  • فاطیما کیان
  • خیلی خوشگله ^_^
    پاسخ:
    ممنون عزیزم خوشگل خوندی البته در حال تمرین و ممارستم تا بیشتر از این ها ترانه بگم .:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی