یک قدم تا تو ...

یکسالگی جیمکولو

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

چه زود گذشت انگار همین دیروز بود که به واسطه یکی از دوستان بلاگفایی سایت جیم رو

پیدا کردم و چند روز بعد در این سایت ثبت نام کردم .

و به فاصله یک روز بعد اش احساس نوازادی که تازه و برای اوّل بار تجربه حضور در این دنیا

ناشناس رو داشت من هم این تجربه را برای بار دیگر امّا این بار در دنیای جیم تجربه کردم .

اوایل نوشتن برام سخت و همچون دوی ماراتون سخت و نفس گیر بود آن هم فقط در میان

حرفه ای های سایت جیم .

امّا با خودم گفتم باید بالاخره از یک جایی شروع کنم و این کلنگ نوشتن را باید از یک نکته ایی

فشار داد و از سر خط شروع به آغاز کردن کرد .

حالا امروز دقیقه بعد از یک سال از گذشتن این تولد و نو پا شدن از نام این نوزاد جیمکولو با یک

نگاه به قسمت مشخصات کاربری ام فقط با 26 مطلب مواجعه می شوم و آن هم با تعداد99 نظر

و کسب امتیاز 3066 امتیاز برای اندوخت ای که حاصل این تلاش یکسال ام شده و چقدر کم است

این تعداد مطالب و این تعداد امتیاز آن هم برای یک سالی که حاصل آن در تقویم هر سالیمان

365 روز دارد . و هر روز این روز ها برای ما میشود یک داستان امّا سهم من از این 365 رو فقط

شده است 26 داستان که این خیلی کم است .

و قراره از این به بعد سهم من از این 365 روز بشود کل سال و تمام ....

  • گوهر شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی